uNtiL wHenNyA

uNTIL wHEN

Friday, February 25, 2011

kau ada dia


awak tahu nape saya delete awak dari fb saya?

sebab saya taknak tengok awk lagi
saya benci awak. fullstop!
awk  buat saya sayang kat awak. say benci awak!
saya delete awak sbab saya taknak tengok status awak. saya taknak tengok sepatah pun ayat yg awak tunjukkn utk dia :)
and saya taknak awak tengok status saya pasal awk :'(

saya benci awak gila gila :')
haritu awak cakap.awak x boleh  tukar status awak Marrien Me sebab awak takut keluarga awak marah.
saya terima awak bagi alasan cam2.
tpi, saya tetap yakin dengan awak.
sebab dulu awak dah ckp.
I hohohoo U forever Until We2nya.
tapi, haritu tiba jak ada orang mengaku kapel awak  komen status awak.
first memang lah tak percaya. tapi bila laki tue suruh tengok statusnya ...BTOl lh wak.
napa laki tueee bole wak,   tapi saya tak bole

memang lah awak kata saya tak pandai hargai awak ...
sebab awak dah ada orang yang menghargai awak...
saya tak kesah awak buat saya cam tueee.....

sebab Pengalaman hari ini akan mengajar kita lebih matang di masa akan datang ...jdi terima kasih lh wak....




No comments:

Post a Comment